AcasăDezvaluiriAnchete“Spovedania” avocatului Bostina arunca 40 de demnitari in ghearele DNA!

“Spovedania” avocatului Bostina arunca 40 de demnitari in ghearele DNA!

DNA este la un pas de a declansa cea mai complexa operatiune derulata vreodata in justitia din Romania, sursele noastre sustinand ca nu mai putin de 40 de nume grele ale vietii politice, dar si ale mediului de afaceri, urmeaza a se confrunta cu procurorii anticoruptie.

Doru Bostina poate trage dupa el in anchetă o pleiada de politicieni si afaceristi

Ancheta subalternilor Laurei Codruta Kovesi impresioneaza nu doar prin numarul imens de demnitari implicati in dosarul Microsoft – EADS, dar si prin faptul ca „grupul infractional” este practic unul transpartinic, suspectii facand parte din conducerile tuturor partidelor care s-au perindat la guvernare in ultimii ani. Iar daca initial „lista neagra” a celor implicati in scandalul EADS era mult mai restransa, exista informatii ca audierea secreta a avocatului Doru Bostina, cu doar cateva zile inainte de declansarea sarabandei pelerinajelor de politicieni la sediul DNA, a schimbat radical situatia.

E gata lista!

Din informatiile intrate in posesia noastra, intre audierea fostului secretar general al Guvernului, Eugen Bejinariu, si actualul sef de la SGG, Ion Moraru, procurorii anticoruptie au lucrat intens pentru a pune cap la cap toate piesele din acest imens „puzzle” prin care statul roman a fost pagubit cu cel putin 60 de milioane de euro. Totul in urma contractelor paguboase incheiate cu firmele Microsoft si EADS, privind cumpararea de licente IT pentru Ministerul Educatiei, Ministerul Comunicatiilor si Ministerul de Interne, sub „inaltul patronaj” al Secretariatului General al Guvernului. Iar plata la negru a comisioanelor aferente s-a facut in diverse moduri, spagile de zeci de milioane de euro fiind date atat prin conturi bancare catre societati comerciale sau persoane fizice, cat si prin tranzactii financiare facute prin diverse offshore-uri. Astfel ca procurorii anticoruptie au fost nevoiti sa apeleze la infiintarea mai multor comisii rogatorii, care deja au primit probe zdrobitoare din strainatate. Si, cel putin in linii mari, se pare ca lista demnitarilor implicati in aceasta operatiune de devalizare a bugetului statului roman care s-a intins pe ultimii zece ani este aproape gata, asa ca se poate trece, foarte curand, la urmatorul nivel al anchetei.

Eugen Bejinariu deschide balul!

Iar cel mai incurcat in itele acestei afaceri care duc la trei ministere si la structura centrala a Guvernului Romaniei este, dupa informatiile intrate in posesia noastra, Eugen Bejinariu. Care, in urma audierilor de pana acum, dar mai ales a probelor deja stranse, nu mai sta deloc pe roz – culoarea care ii place atat de mult! – in acest dosar. In care mai apar si alte zeci de nume importante, printre care Serban Mihailescu, Mihnea Costoiu, Dan Nica, Karoly Borbely, Mihai Tanasescu, Niculae Dumitru „Niro” sau  Valerian Vreme. Dar si cateva mari surprize, a caror identitate, odata dezvaluita de acuzatiile pe care urmeaza ca DNA sa li le aduca in mod oficial, vor arunca pur si simplu in aer clasa politica romaneasca. Si nu numai…

„Calaul” lui Gruia, bagat in corzi…

Insa „miezul” intregii combinatii este, cu siguranta, avocatul Doru Bostina. Cel care, dupa ce a devenit celebru odata cu „ingroparea” unuia dintre cei mai importanti clienti ai sai, Gruia Stoica, in dosarul privind incercarea de ”blatuire” a licitatiei de la CEO Oltenia, are acum o noua sansa de a deveni vedeta la breking-news-uri. Acesta este pur si simplu bagat in corzile anchetei, fiind cel care prin Casa de Avocatura Bostina si Asociatii a intermediat atat unele contracte paguboase cu ministerele, dar a si negociat direct cu Guvernul Romaniei suplimentarea respectivelor contracte de furnizare de licente cu o suma uriasa! Astfel, la inceputul anului 2008, Doru Bostina negocia direct cu Secretariatul General al Guvernului obtinerea unui „bacsis” de 26 milioane de euro. Mai mult, tot atunci, acelasi omniprezent Doru Bostina reprezenta in negocierile privind cumpararea de licente atat ofertantul Fujitsu Siemens Computers, cat si cumparatorul, Ministerul Comunicatiilor si Societatii Comunicationale!

Suspectul de serviciu

Iar noua „belea” in care a intrat Doru Bostina i-a facut sa creada pe multi dintre cei care de-a lungul vremii au intrat in combinatii cu acesta, ca avocatul ar fi in stare sa faca orice ca sa-si scape pielea. Mai ales ca, nu cu multa vreme in urma, insusi Gruia Stoica dezavua in fata unei instante de judecata posibila „tradare” a propriului sau avocat. Numai ca dincolo de ”rafuielile fratricide” dintre cei implicati in cel mai mare caz de coruptie guvernamentala de pana acum, cert este ca DNA este foarte aproape de a da o noua lovitura naucitoare politicienilor corupti. Si asta pana la declansarea unei alte operatiuni de amploare dezvaluita in exclusivitate de catre „National”, denumita „Octombrie Negru” si care vizeaza zeci de reprezentanti ai administratiilor locale si centrale.

De ce se agita Ion Tiriac

Ion Ţiriac vrea sa scape de ancheta

Extrem de interesant este ca, pe langa atatia politiceni de marca, in acest dosar ar aparea si numele magnatului Ion Tiriac. Care, dupa cum sustin sursele noastre, se agita ca niciodata, mai ales pe plan extern, pentru a scapa de aceasta grija. Si pentru a se putea bucura astfel in liniste de cele 700 milioane de euro pe care urmeaza sa le incaseze pana la sfarsitului anului in urma vanzarii actiunilor pe care le detine la banca UniCredit Tiriac.

 

author avatar
Catalin Tache
8.777 afisari

5 COMENTARII

  1. Sub privirea neputincioasa a lui IOAN RUS subalternii isi fac de cap in continuare.
    Cine e VASILE SECARA ? Da acum este presedintele CFR CALATORI.Va vine sa credeti ?
    “După licitaţie… apartamente!
    Conform aceloraşi informaţii, o altă coincidenţă constă în faptul că o serie de contracte licitate de CFR CALATORI au fost câştigate, la un preţ minimal, de o societate de construcţii din Floreşti.
    Firma respectivă a avut, în cazul unei licitaţii, un preţ imbatabil. Lucrările de “modernizare clădiri în Grupa Tehnică şi canalizare la Revizia de Vagoane Cluj”, au fost estimate la peste 752 de mii de lei.
    Au fost interesate opt firme de acest contract, însă a câştigat SC MEGA PROMPT SA, o firmă din Floreşti deţinută de Simona şi Cornel Cazan. Această societate a licitat cu aproape jumătate din preţul oferit de CFR, adică 399.915,79 de lei şi a câştigat licitaţia. Însă ceea ce se ţine la secret este faptul că pe lângă aceşti bani, cei de la CFR au mai plătit suplimentări la acest contract.
    “O altă problemă care poate fi verificată este cât a costat în final clădirea comenzii personalului din staţia Cluj faţă de cât a fost licitată şi cum se explică faptul că după ce suma aproape s-a dublat, de la firma care a executat lucrarea şi-au achiziţionat apartamente în Floreşti şeful serviciului Tehnic Bece şi unul dintre copiii lui Secară.
    Aceeaşi firmă a obţinut şi contractul de modernizare a clădirii grupei tehnice Cluj, care a fost, la fel, supra-suplimentată, şi au fost făcute o serie de lucrări date prin încredinţare directă la preturi uriaşe”, mai spune sursa citată.”
    “Dupa ce s-a imbolnavit fix cand un corp de control scotocea prin dulapurile CFR Calatori Cluj, Vasile Secara a fost “uns” in functia de director CFR Calatori la nivel national.
    Nu au contat neregulile gasite la Cluj, ci au fost mai puternice “parghiile trandafirii” de care Secara s-a ajutat sa ajunga in top. La Cluj, Secara se poate mandri cu un contract de inchiriere incheiat intre CFR Calatori Cluj si SC Energobit care a fost prelungit cu de la sine putere de catre directorul Secara, care nu a mai organizat o licitatie, iar cei de la Energobit au ocupat mai mult decat terenul respectiv si l-au si intabulat. Pe vremea comunistilor, Vasile Secara a fost secretar de partid al complexului CFR Cluj. Dupa anii 90, a devenit pesedist si inginer sef in gara clujeana, apoi sef adjunct de statie si sef de gara. In momentul de fata, la Vasile Secara au ramas neschimbate cel putin doua caracteristici: PSD si sefia. Inainte de Paste, clujeanul a fost numit sef la CFR Calatori in noua structura de conducere a companiei. Cu toate acestea, el a plecat de la conducerea CFR Calatori Cluj in urma unor controale facute de CFR SA si Ministerul Transporturilor. In timpul unuia dintre aceste controale, Vasile Secara s-a imbolnavit brusc si a intrat in concediu medical.
    Mai amuzant este si ca verificarile respective s-au “imbolnavit”, iar rezultatele lor nu au mai fost date publicitatii.”
    Bravo domnule ministru RUS, psd-ul o interminabila pepiniera penala.
    NU VA CRAPA OBRAZUL ???

  2. La aceasta LISTA a „A CELOR 13 SFINTI PACATOSI” cu pacate multe si in alte domenii, se vor mai adauga pe timpul anchetei si alti mafioti sau infractori cu imunitate parlamentara sau ascunsi sub uniforme ale autoritatilor statului devenit de tip MAFIOT. Nr total fiind de ordinul sutelor.

  3. FELICITARI d-lui DORU BOSTINA, desi despre AVOCATI se spune ca ei cunosc doar TAINA evocarii minciunii. Unii alesi probabil de cei de sus (CERURI) SI impinsi de cele sfinte pot ajuta si la TRIUMFAREA ADEVARULUI.

  4. In Ro, dupa 1989, DEMOCRATIA este mimata, deoarece nu se poate vorbi de o separatie a puterilor in stat, ci numai de amestecul dintre ele, de ingerinte si influiente reciproce de tip imoral, neortodox sau MAFIOT. COABITAREA este o intelegere HAIDUCEASCA balcanica si nicidecum o aplicatie constitutionala sau morala. Premierii si ministri isi pastreaza totdeauna functiile de conducere detinute in partidele din care provin, in loc sa se autosuspende si activeaza si ca parlamentari exercitand in acelasi timp atributii legislative cat si executive contrar principiului separatiei puterilor in stat incasand unii dintre ei cumulat pensii nesimtite, salarii de la Guvern si de la Parlament. De unde si cine sa se mai gandeasca la saraci ori sa mai conceapa si sa implementeze PROIECTE de TARA progresiste ori STRATEGII de DEZVOLTARE generala si SECTORIALE sau de combaterea a CORUPTIEI ori a imoralitatii in guvernarea tarii?????
    Parlamentarii si Guvernantii activeaza si exercita functii in Sistemul Judiciar ( fie ca avocati, experti, membrii ai unor comisii ori asociatii juridice, etc) sau in organisme de DECIZIE nerespectand principiul separatiei puterilor.
    Parlamentarii si falsii revolutionari sustinuti de baronii locali isi atribuie fara nici o rusinare in mod abuziv si discretionar drepturi si facilitati imorale (anormale) ignorand orice nuanta a demnitatii umane, in timp ce profesorii, medicii, inginerii, artistii, functionarii, etc traiesc din miciunile si glumele proaste spuse (promise) de guvernanti. Numarul supravietuitorilor si cersetorilor romani in tarile U.E si in localitatile din Ro a crescut exagerat. Administratia statului Ro nu are nici o strategie privind ingrijirea in sistem organizat a handicapatilor, nejutoratilor, bolnavilor cronici, oamenilor strazii etc……..In Ro cheltuielile, tarifele si preturile sunt aliniate la nivelul tarilor europene iar salariile si veniturile a 85% din populatia Ro sunt comparabile cu lumea a treia din Asia sau Africa.
    Parlamentul si Presedintia exercita ingerinte in functionarea puterii judiciare si executive prin numirea Avocatului poporului, a unor membri in CCR, la Curtea de Conturi, in CSM sau la ANI, etc. ceea ce permite promovarea unor jocuri de interese nelegitime.
    Alesii pentru functii publice (exculs cea de presedinte a Ro) au mandate fara numar, perioade nelimitate, situatie ne mai intalnita in tarile civilizate, ceea ce a oferit posibilitatea creerii unui sistem plurii dictatorial.
    Pentru CONSOLIDAREA DEMOCRATIEI, pe termen scurt, trebuie aplicate si alte masuri, mai relevante fiind cele privitoare la redarea increderii populatiei in institutiile Parlamentului si Justitie astfel:
    1. Parlamentarii sa activeze, mai mult de jumatate din timpul lor de lucru lunar la birourile parlamentare teritoriale din colegiile care i-au mandatat. Pentru determinarea nr. de parlamentari, care in mod ciudat ii dublu fata de nr. aprobat prin referendumul din 2009 si dimensionarea corecta a serviciilor celor doua camere trebuie sa se aiba in vedere atat criteriile de eficienta operationala cat si de cheltuirea economicoasa a fondurilor publice precum si algoritmii sau normele standard utilizate de parlamentele tarilor europene, care au si PIB-ul pe cap de locuitor asemanator cu cel din Romania. Acelasi rationament trebuie folosit si la dimensionarea intregului aparat de stat (central, local).
    2. Candidatii viitoarelor alegeri locale si parlamentare trebuie sa fie preponderent propusi din randul independentilor. Deoarece POLITICA de stat in Ro este conceputa preponderent de catre SCELERATI, PARANOICI, IMPOSTORI, DEMAGOGI, DESFRANATI, TRADATORI, CIOCIOLINE etc. trebuie intreprinse masurile necesare prin NORME emise de catre BLOCUL NATIONAL al SOCIETATII CIVILE ca pe listele de candidati la orice tip de alegeri (locale, parlamentare, europarlamentare, prezidentiale) INDEPENDENTII apolitici ( nu ca dr Oprescu) sa poata participa ca si candidati fara nici o ingradire legislativa, numai pe baza criteriilor de moralitate, integritate si competenta-instruire (experienta). Numai asa Ro ca stat va putea elimina din istoria sa neagra si viata publica DILENTANTISMUL, INCOMPETENTA, AMATORISMUL si SUBMEDIOCRITATEA si va elimina totodata o mare parte din TROACA POLITICII romanesti umpluta cu gunoaie, zoaie si laturi umane. In acest mod iresponsabili politicii romanesti din ultimii 24 de ani vor deconta cu mai putine riscuri nelegiuirile si imoralitatile comise impotriva natiunii romane, altfel tensiunile create de clasa politica impostoare (tradatoare) in societatea romaneasca nu vor mai putea fi tinute sub control.
    Metaforic exprimand realitatea, multi parlamentari nu se pot orienta nici cu busla in mana, dar fara busola, in cadrul comisiilor de specialitate se privesc unii pe altii doar daca se discuta despre propriile interese. In plenul Parlamentului nu se pot intelege cu privire la propriile convingeri decat daca li se face semn cu degetul mare. Pentru eficientizarea legislativului alegerea parlamentarilor trebuia facuta de catre alegator direct pe buletinul de vot pentru comisiile de specialitate existente in Parlament si nu pe liste de partid.
    3. Excluderea deciziilor si factorilor politici din procedurile de numire (desemnare) a membrilor din conducerile, Curtii Constitutionale, Consiliului Superior al Magistraturii si Curtii de Conturi, (unde trebuie desmnate alte conduceri). Pentru eficientizarea actului de justitie si armonizarea unor practici cu cele ale U.E. sa se introduca in sistemul judiciar institutia “judecatorului de instructie” si sa se excluda cea a “NUP” care incuba multa munca sterila si faciliteaza comiterea cu usurinta a actelor de coruptie de catre justitiari.
    4. Deoarece s-a dovedit ca in Romania TRANZITIA e fara de SFARSIT si ca DEPOLITIZAREA functiei publice este un obiectiv fundamental vital, pentru a face loc performantei politicilor publice si reformei in administratia statului in vederea gestionarii riguroase a banului public si utilizarii cat mai eficiente a resurselor bugetare, este necesar ca, la nivel Guvernamental, sa se infiinteze un colectiv de lucru format din experti, denumit “BIROUL NATIONAL pentru STUDIU BUGETAR” asemanator cu cel ce activeaza, de cand a inceput criza, in Marea Britanie, care sa optimizeze organigramele, statele se functii, supradimensionate din toate structurile statului precum si repartizarea fondurilor publice disponibile in functie de prioritati obiective.
    Acest colectiv de lucru trebuie sa aiba doar scopuri de dezvoltare social-economica si sa cuprinda specialisti (auditori) din toate domeniile de functionare a statului si din sectorul privat (fara pretentii de plata) cu experienta dovedita, buna credinta, onoare, demnitate, putere de creatie si care sa manifeste multa stiinta si omenie in actiunile lor.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger