AcasăDezvaluiriAnchete"Baronul" de Braila, Bunea Stancu, avertisment pentru apropiatii din USL: „Daca ma...

„Baronul” de Braila, Bunea Stancu, avertisment pentru apropiatii din USL: „Daca ma salta DNA, va trag pe toti dupa mine!”

Prioritatea absoluta a procurorilor anticoruptie pentru acest an este asaltul la tagma asa-numitilor „baroni locali”, care s-a dovedit intangibila pana acum, in ciuda tuturor eforturilor depuse de anchetatori.

Colegii din USL sunt inspaimantati de „rebeliunea” de la Braila

Iar dupa cum sustin sursele noastre, lista presedintilor de Consilii Judetene care vor fi aruncati de DNA in malaxorul justitiei este deschisa de „razboinicul” Bunea Stancu, fostul electrician ajuns starostele Brailei. Insa probabil ca si pesedistul a intrat in posesia acestei informatii, din moment ce, de curand, si-a socat apropiatii atunci cand i-a avertizat ca „nu si-au gasit prostul” care sa plece capul daca va fi sa pice „la suferinta”. Si cum Bunea Stancu este considerat un veteran al „combinatiilor” financiare, amenintarea sa ca daca va fi lasat in ghearele DNA va turna tot ce stie a produs frisoane serioase multor politicieni, afaceristi dar si oameni ai legii din anturajul acestuia.

Contraatac naucitor

Bunea Stancu nu se preda fara lupta

Pana acum, toti liderii  a caror imagine a fost terfelita de problemele avute in justitie au cedat presiunilor pe linie de partid si au acceptat izolarea lor politica. De altfel, suspendarea din partid si din functiile avute a devenit in aceste situatii o adevarata regula nescrisa care a fost respectata cu sfintenie de catre toti cei implicati. Iata insa ca acum mai-marii USL par sa se confrunte cu prima exceptie. Astfel, din informatiile intrate in posesia noastra, ofiterii sub acoperire care urmaresc mai multe piste ale unor fapte suspecte de coruptie in care apare si numele lui Bunea Stancu au ramas stupefiati cand le-a picat pe tehnica replica presedintelui CJ Braila data atat unor colegi veniti de la centru, cat si unor apropiati care incercau sa-l convinga sa-si faca mea culpa. Pentru ca nabadadaiosul „baron” nu doar ca nu a fost de acord, dar a rabufnit cat se poate de amenintator.

„Iau si procurorii!”

Astfel, Stancu ar fi inceput sa urle ca „nu o sa pic doar eu ca prostul, va iau pe toti dupa mine! Pe toti! Pana si pe procurorii care m-au scos pana acum! Ma duc eu, trag tot judetul dupa mine, si Bucurestiul, ne ducem cu totii la mititica!” Iar daca la inceput, dupa cum sustin cei prezenti la aceasta discutie, cu totii au crezut ca vechiul lor camarad de fapte a clacat psihic pentru doar cateva momente, si-au dat seama repede ca acesta vorbeste cat se poate de serios.

Soc si groaza

Mai mult decat atat, Bunea Stancu i-ar fi bagat in sperieti pe prieteni si parteneri de afaceri deopotriva, plusand ca  are de gand sa le dea de lucru procurorilor anticoruptie asa cum nu au avut acestia niciodata pana acum. Iar daca unii ar putea crede ca presedintele CJ Braila ar fi putut juca la cacealma, ca sa scape de criticile care veneau din toate partile, cei care il cunosc mai bine sustin ca acesta chiar poate fi o „bomba” care, odata intrata in „posesia” DNA, ar dinamita o buna parte a clasei politice romanesti.

author avatar
Catalin Tache
8.465 afisari

5 COMENTARII

  1. eu cred ca DNA ar tebui sa se sesizeze, daca’i adevarat ceia ce scrie in acest articol atunci acest individ comunist trebuie sa raspunda in fata legii, Doamne ajuta si sa ne mai scapi de o lochia comunista si aroganta.Hai DNA CURAJ CU SPECIMENTELE ASTEA.

  2. Tache, poate ca esti talentat ca jurnalist, dar te cam joaca „sursele”. Ia spune, daca esti bine informat, ce porecla are si cati bani a varsat la Opozitie, ca sa-si asigure spatele si pe partea asta.

  3. Dupa 24 de ani de MIMAT DEMOCRATIA s-a ajuns ca mediul politic (societatea politica) din România sa aiba un grad maxim de autointoxicare si autopoluare.
    Datorita nerespectarii si nepromovarii principiilor moralitatii si competentei sistemul politic nu mai poate sa dezvolte activitati si programe(proiecte) laborioase de interes public general, acesta s-a mafiotizat si transformat in gupari infractionale de crima organizata, transformand ilegalul in legal pentru a se evita sanctionarea incalcarii legii. Comisiile de specialitate ale Parlamentului, Consiliile judetene ca de alfel si majoritatea structurilor Guvernamentale NU au in componenta experti din vreun domeniu (ba din contra), dar nici nu consulta oameni de stiinta sau cu experienta (consilierii fiind recrutati pe alte criterii neortodoxe decat cele de competenta si integritate morala) din aceasta cauza legislatia romaneasca elaborata in ultimii 24 de ani este dezlanata, in unele situatii fiind aberanta si inaplicabila. S – a dovedit in cele mai multe situatii ca legiuitorii au ca tinta sau obiect de reglementare interese de grup sau individuale nelegitime ori imorale.
    Majoritatea alesilor din Romania, cu cv mult discutabil si neonorabil, (unii nu au ce trece in cv) pe linga faptul ca nu au vocatie pentru administrarea destinelor umane si nici maiestria politica necesara, poseda un spirit intreprinzator pentru afacerile private (de tip fraudist) mult mai dezvoltat comparativ cu cel al afacerile publice (la unii lipseste cu desavirsire). Drept urmare discursurile si disputele lor politice au ca subiect, de cele mai multe ori, acuzatii reciproce despre fapte de necinste si dosare penale care nu pot fi solutionate in mod obiectiv de o justitie, conceputa tot de ei si in care, in posturile cheie activeaza doar oamenii lor.
    Numarul clanurilor (formate, din infractori cu cazier, politicieni, judecatori, procurori, avocati, politisti, grefieri si notari, pe principii de rudenie sau de grup bine organizat) existente in sistemul social este semnificativ de mare ceea ce afecteaza toti indicatorii de eficienta si performanta ceea ce determina in acelasi timp risipirea bogatiilor tarii si a unor insemnate fonduri bugetare ale statului roman. Cei care judeca irational si prost sau carora nu le pasa de consecintele unor verdicte arbitrare nu sunt pusi sa plateasca daunele create.

  4. Mecanismele politice de alcatuire a Puterii Publice in Ro si de nominalizare a candidatilor pt alegeri sunt mai mult decat antidemocratice:
    1. – nu respecta principiul legalitatii si moralitatii referitoare la infiintarea, organizrea si functionarea partidelor politice si la atribuirea calitatii de membru de partid. A se vedea de pilda, statutul UDMR – un ONG constituit pe criterii etnice – este folosit ilegal pe post de bolovan politic, la inclinarea balantei, pentru alcatuirea majoritatii necesare guvernarii ceea ce a oferit societatii romanesti permanent indicii ca noua oranduire sociala functioneaza doar pe baza santajului politic. Acelasi ONG a mai avut misiunea de a aprinde fara just temei disputele nationaliste. Situatia participarii in mod separat a UDMR-ca ONG etnic, la alcatuirea Puterii Publice in Romania este unica in lume sau poate specifica unei democratii tribale.
    In legislatura trecuta s-a “brevetat” si aparitia direct in Parlament, fara vot popular, a UNPR=”Uniunea Nulitatilor Politice din Romania”, in conditii destul de nefiresti, formatiunea fiind apreciata de opinia publica ca un fel de “Batalion Disciplinar al Politicii Romanesti” format preponderent din puscariabili, folosit tot pe post de bolovan politic.
    2. – nu respecta principiul legitimitatii alesilor astfel ca alesul desemnat castigator sa obtina peste 50% din voturile celor cu drept de vot si nu a celor care merg la vot.
    3. – procedurile utilizate cu ocazia alegerilor, din 1990 pana in prezent, permit in mod scandalos aplicarea unor „scheme sau algoritmi care genereaza imoralitate, incompetenta si criminalitae organizata” si nu impun candidatilor, respectarea unui minim cumulat de criterii de valoare, referitoare la, competenta si integritate morala. De asemenea nu trebuie permisa candidatura mai mult de doua mandate pt a fi ales in aceeasi functiei publica si trebuie introdusa revocarea din functie inainte de terminarea mandatului oricarui ales pt abateri comise si pasivitate ori incapacitate manifestate.
    Pentru determinarea nr. de parlamentari fie si europeni, care in mod ciudat ii dublu fata de nr. aprobat prin referendumul din 2009 si dimensionarea corecta a serviciilor celor doua camere trebuie sa se aiba in vedere atat criteriile de eficienta operationala cat si de cheltuirea economicoasa a fondurilor publice precum si algoritmii sau normele standard utilizate de parlamentele tarilor europene, care au si PIB-ul pe cap de locuitor asemanator cu cel din Romania. Acelasi rationament trebuie folosit si la dimensionarea intregului aparat de stat (central, local).
    Candidatii viitoarelor alegeri locale si parlamentare trebuie sa fie preponderent propusi din randul independentilor.Numai asa Ro ca stat va putea elimina din istoria sa neagra si viata publica DILENTANTISMUL, INCOMPETENTA, AMATORISMUL si SUBMEDIOCRITATEA si va elimina totodata in mare parte TROACA POLITICA umpluta cu gunoaie, zoaie si laturi umane. In acest mod iresponsabili politicii romanesti din ultimii 24 de ani vor deconta cu mai putine riscuri nelegiuirile si imoralitatile comise impotriva natiunii romane.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger