AcasăDezvaluiriAncheteDe ce l-a executat Liviu Dragnea pe Dan Sova!

De ce l-a executat Liviu Dragnea pe Dan Sova!

Incoltit de procurorii anticoruptie, care au in lucru, pe langa dosarul in care au inceput urmarirea penala, mai multe spete de cand era ministrul Transporturilor, Dan Sova a gasit vinovatul pentru prabusirea sa politica.

Liviu Dragnea nu cedeaza CNI din mana

Astfel ca, in putinele cercuri pesediste in care nu este privit deja drept un personaj nefrecventabil, Sova  urla ca din gura de sarpe, doar – doar l-o auzi si premierul, ca Liviu Dragnea ar fi pactizat cu DNA si ca nu se va lasa pana nu-i va vedea legati pe el si pe Victor Ponta.  Ca sa impuste astfel doi iepuri dintr-un foc:  partidul si guvernul, mai tipa Sova. Acum, la suparare se pot spune multe, dar cert este ca razboiul fratricid dintre  Dragnea si  exponentii „generatia Ponta” a inceput dupa ce acestia din urma au incercat sa puna laba pe „fabrica de bani” a vicepremierului.

Daca punea mana pe CFR Marfa, Gruia Stoica devenea actionar si la Compania Nationala de Investitii

Iata insa ca acesta din urma a reusit sa dejoace pana acum doua incercari de preluare ostila a Companiei Nationale de Investitii, impiedicand astfel cel mai mare „tun” financiar care s-a incercat in ultimii doi ani. Ba chiar, drept bonus, se poate bucura in  liniste de proiectele adoptate din bugetul de miliarde de euro al institutiei aflata in subordinea sa, in timp ce rivalii s-au trezit trosniti in anchetele care ii vizeaza cu documente care, dupa cum acuza ei, tineau strict  de bucataria interna a conducerii PSD.

Miza ascunsa a lui Gruia Stoica

Lui Dan Sova nu i-a mai ramas decat dorinta de razbunare

Daca nu esua,  incercarea de cumparare de catre Gruia Stoica a uneia dintre cele mai importante companii de stat romanesti, CFR Marfa, putea sa se transforme in cel mai mare „tun” fiunanciar dat in istoria postrevolutionara. Si nu ne referim aici neaparat la valoarea de piata a societatii pe care trebuia sa o cumpere in urma „dedicatiei” date de catre guvernul Ponta, desi nici aceasta nu este deloc de neglijat. Pentru ca, asa cum sustin structurile de informatii – care au intrat in stare de alerta maxima, in acest mod, „miliardarul din Toflea” ar fi devenit un veritabil „cal troian” in cadrul Companiei Nationale de Investitii. Este vorba despre institutia cu cel mai generos buget si recunoscuta, indiferent de ce coalitie s-a aflat la guvernare, drept cea mai buna vaca de muls prin intermediul a tot felul de proiecte fantasmagorice. Iar cum CFR Marfa este actionar la Compania Nationala de Investitii, Gruia Stoica ar fi putut bate cu pumnul in masa in fata lui Liviu Dragnea. Cel care s-a zbatut ca un leu pentru a prelua Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, unul dintre principalele motive fiind tocmai pentru a putea da astfel drumul la „robinetul” cu bani al CNI.

Perversa de la Transporturi

Insa interventia organelor abilitate ale statului roman in oprirea acelei mascarade de licitatii a pus capat acestei deturnari a bugetului de stat catre un grup restrans de influenta. Si chiar daca Liviu Dragnea a rasuflat usurat ca nimeni nu se va mai atinge de ”fabrica” lui de bani, cativa consilieri harsaiti in lumea subterana a anumitor servicii secrete, aciuiti pe organigrama Ministerului Transporturilor, s-au gandit sa scoata miliardele fierbinti din bugetul Companiei Nationale de Investitii cu mainile noului ministru, Dan Sova. Care, avand in directa sa subordine mai multe companii care erau actionare importante la CNI, i-ar fi putut face astfel viata amara ministrului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice. Mai mult, dupa cum sustin sursele noastre, se pregatea deja sa i se dea lui Liviu Dragnea „perversa de la Transporturi”, directorii respectivelor societati actionare la CNI fiind schimbati pe banda rulanta si in locul lor fiind numiti de Dan Sova executanti indicati de consilierii sai de la DIPI. Astfel ca noii reprezentanti ai actionarilor i-ar fi putut da oricand cu flit lui Dragnea, hotarand ca terenurile de fotbal in panta, bazinele de polo fara apa sau parcurile fantoma sa se construiasca numai de firmele agreate de ei. Insa, dupa cum reiese din informatiile intrate in posesia noastra, Liviu Dragnea a prins de veste la timp si probabil ca rugaciunile fierbinti i-au fost ascultate, din moment ce a reusit sa scape si de aceasta data cu CNI-ul ramas tot la cheremul sau.

A ramas doar cu razbunarea

Atunci cand nu este prea euforic pentru a mai percepe realitatile cotidiene, probabil ca Dan Sova, avocat de meserie, stie foarte bine ca situatia sa actuala este destul de grava. Si nu doar cea politica, dar mai ales cea juridica. Mai ales ca a avut neinspirata idee de a semna „ca primarul” tot felul de ordine, decizii si alte fituici care, odata intrate acum in posesia anchetatorilor, il incrimineaza fara putinta de tagada. Insa in loc sa fie suparat pe sine insusi, cel putin pentru lipsa totala de prevedere dovedita in scurta sa activitate de minisitru al Transporturuilor, Sova pare ferm convins ca ar fi fost lucrat pe la spate chiar de colegul sau de partid, Liviu Dragnea. Pe care il ameninta acum – si procurorii spera ca este un „om de onoare”- ca il va da in gat cu toate combinatiile pe care Dan Sova le-ar fi aflat in perioada in care a fost ministrul al Marilor Proiecte si a avut astfel acces la informatii care ar putea arunca in aer actuala coalitie de guvernare. In frunte cu, bineinteles, dusmanul sau de moarte, vicepremierul Liviu Dragnea.

 

author avatar
Catalin Tache
4.888 afisari

3 COMENTARII

  1. „Aflati in plina ofensiva anticoruptie, subalternii Laurei Codruta Kovesi sunt pe cale de a deschide un nou front de lupta, care va cutremura, cu siguranta, societatea romaneasca”

    Sa fie vorba si de CFR Calatori, oare s-a auzit de Dorobantu Valentin, Carmen Maria Popescu, Miu Ileana,Liliana Constantinescu,Claudiu Dumitrescu, Alexandrina Gatej,Dana Galben Rachila,etc?
    Pe unde „zace” raportul Ministrului Transporturilor, Ramona Manescu inaintat la organele competente ,referitor la activitatea „ireprosabila” a susnumitilor in decursul anului 2013 din care rezultau clar probe pentru comiterea unor fapte de coruptie?
    Iata cativa dintre abonatii la contracte de milioane de euro incheiate de CFR Calatori pentru salubrizare , bineinteles doar cu firmele de casa ale directoarei de achizitii:
    Romprest, 11 Frangers SRL ,Euro Construct SA,Ghenuta SRL,ESC Servicii Curăţenie,Locomotiva SRL, MasterCopi SRL,etc?
    Toate atribuite „in totalitate legal” prin negociere si nu prin licitatii publice?

  2. tara este condusa de interlopi zis si poliiticieni iar in fruntea lor este plagiatorul mincinos vvponta, un iresponsabil si un inconstient politic.nu ma mai duc la vot inviata mea.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger