AcasăDezvaluiriAncheteGabi Oprea, facut „varza a la Cluj” de „Doi s’un sfert”

Gabi Oprea, facut „varza a la Cluj” de „Doi s’un sfert”

Greu de inteles ce o fi in capul vicepremierului pe probleme de securitate nationala, daca Gabi Oprea a ajuns sa dea una dintre cele mai importante directii din cadrul Ministerului de Interne pe mana „dusmanilor”.

Gelu Oltean e din nou in cartile MAI

Cert este insa ca directia de relatii internationale a MAI, adica structura care ar trebui sa bage tara noastra in Spatiul Schengen, a ajuns la cheremul lui Gelu Oltean. Pentru ca, pe sestache, fostul ofiter de informatii zburat de premierul Victor Ponta din fruntea „Doi s’un sfert” si suspectat de procurorii Laurei Codruta Kovesi in operatiuni ilegale de ”filaj paralel” facute la comanda „clientilor” DNA si-a facut astfel o spectaculoasa revenire in aparatul central al MAI. Si este acum, cu girul lui Gabi Oprea, subsecretar de stat pe probleme de integrare europeana si relatii internationale. Adica ocupa postul vizat in vara de ofiterul acoperit de Securitate, devenit ulterior ofiter „Doi s’un sfert”, Alexandru Corneliu. Numai ca, in urma dezvaluirilor din „National” privind trecutul acestuia si faptul ca si-a romanizat numele pe cale administrativa, pentru a i se pierde urma, din Sandor in Alexandru, acesta nu a mai putut fi numit subsecretar de stat. Asa ca este acum directorul general al DGAERI si, de zilele trecute, mana dreapta a lui Gelu Oltean.

Varza a la Cluj

Ofiterul acoperit Sandor (Alexandru) Corneliu este nedezlipit de ministrul de Interne

Ioan Rus continua sa-si plaseze linistit oamenii in posturile cheie din conducerea MAI, cunoscatorii sistemului urmarind stupefiati pasivitatea cu care liderul uneperist Gabi Oprea, desi aflat, scriptic vorbind, la conducerea Internelor, inghite „varza a la Cluj” servita de actualul ministru al Transporturilor. Astfel ca, desi a incercat sa pozeze intr-un demnitar care nu se lasa imbarligat de ofiterii acoperiti ai DGIPI, Gabi Oprea cedeaza functie dupa functie in fata incisivului „Grup de la Cluj”.

Cuplul Ioan Rus(foto) – Virgil Ardelean isi baga oamenii peste tot

O fi si aceasta stranie coabitare in „interesul national”, cine stie, dar din nou ramane intrebarea ce sanse am mai putea avea sa accedem in Spatiul Schengen daca, mai nou, de acest lucru se ocupa doi „diplomati” care sunt ofiteri ai controversatului serviciu secret „Doi s’un sfert”. Iar noul subsecretar de stat care coordoneaza acest delicat domeniu este nimeni altul decat chiar fostul sef al DGIPI, Gelu Oltean. Cel care, dupa ce a fost mazilit intr-un mod umilitor de premierul Ponta de la sefia DGIPI si a incercat degeaba sa se lipeasca din nou la sefia ORNISS, in lipsa avizului necesar pe probleme de siguranta nationala, a fost acum „recuperat” de Gabi Oprea.

Virgil Ardelean

Desi, se stie, Gelu Oltean, cel care ii avertiza pe politicienii corupti ca sunt filati de DNA, este „copilul de suflet” al generalul Virgil Ardelean „Vulpea”, care, iata, si-a bagat din nou coada in cotetul Internelor.

Nu mai bea!

Concursurile date pentru ca fostul ofiter de Securitate Sandor Corneliu sa fie readus la conducerea MAI, la presiunile lui Ioan Rus, fac parte din categoria numirilor anchetate deja de DNA, precum impunerea lui Liviu Croitorescu drept director adjunct al DGA. Oricum, Sandor ar trebui sa faca echipa buna cu Gelu Oltean, din moment ce amandoi sunt „pui de Vulpe” si au fost plantati in coasta lui Gabi Oprea pe filiera „Doi s’un sfert”.

In loc de uneperisti, Gabi Oprea a ajuns sa-i avanseze pe protejatii „grupului de la Cluj”

Iar pozitia lui Sandor este atat de teapana incat a ajuns sa fie „copilot” al vicepremierului in deplasarile externe pentru meciurile din strainatate ale Stelei. Si actualul director general din MAI a fost racolat de serviciul secret al Internelor, fiind astfel infiltrat intre 2002 si 2009 la conducerea ministerului si apoi „rezident” la Ambasada Romaniei in Berlin. Insa, pe langa nedumerirea gesturilor sinucigase ale vicepremierului Oprea, altfel extrem de suspicios cu politica de cadre daca nu se efectueaza din „pepiniera” UNPR, sa dam si o veste buna in vederea declansarii noilor runde de negociere pentru accederea Romaniei in Schengen: sursele noastre sustin ca Sandor (Alexandru) Corneliu nu mai bea! Doar toarna, bineinteles…

author avatar
Catalin Tache
5.390 afisari

2 COMENTARII

  1. “…Cei care au condus CFR Călători în ultimii ani, cum ar fi si Valentin Dorobanţu, au fost preocupaţi să falimenteze compania de stat.
    Singura lor grijă a fost să umfle conturile „băieţilor deştepţi” de la calea ferată prin subvenţii foarte mari, în timp ce compensaţiile pentru CFR Călători erau tot mai modeste în raport cu numărul călătorilor.
    În acelaşi timp, în 2012 şi 2013, fostul director general Valentin Dorobanţu a depus eforturi susţinute ca mersul trenurilor să fie intocmit în funcţie de interesele băieţilor deştepţi de la calea ferată, cedând astfel o serie de trasee rentabile ale CFR Călători în favoarea operatorilor privaţi de transport feroviar de persoane.
    Acum, echipa de conducere a CFR Călători, în frunte cu directorul Vasile Secară, omul ministrului transporturilor, Ioan Rus, “ţese” un nou mers al trenurilor care va intra în vigoare în luna decembrie 2014, prin care o serie de rute rentabile, care aduc foarte mulţi bani companiei CFR Călători, vor fi cedate către operatorii privaţi.
    Directori de la stat, garantaţi de privaţi.
    Preşedintele Comitetului director al CFR Călători, Vasile Secară, este “ajutat” în demersul de cedare a rutelor rentabile către operatorii privaţi de către unul dintre membrii Comitetului director- Iosif Szenteş, cel care împreună cu Valentin Dorobanţu au întocmit mersul trenurilor din decembrie 2012, prin care operatorii privaţi de transport feroviar de călători au fost favorizaţi în detrimentul CFR Călători. “Acum, Secară şi Szenteş au început deja să ţeasă la noul mers al trenurilor pentru anul viitor, şi practic, continuă opera de falimentare a companiei de stat începută de Valentin Dorobanţu, eliminând CFR Călători de pe traseele rentabile, pe care, ulterior, le cedează operatorilor privaţi. În mandatului lui Valentin Dorobanţu s-au scos peste 250 de trenuri de călători rentabile din punct de vedere financiar pentru compania de stat, trasee care, ulterior – cele mai multe – au fost preluate de către operatorii privaţi de transport feroviar de călători. Dar, atâta timp cât în conducerea companiei vor fi oamenii lui Dorobanţu, adică directorii Carmen Popescu, Elena Miu şi Liviu Pescărasu, CFR Călători va merge numai pe pierderi, dar vor prospera privaţii.
    În plus, CFR Călători nu are cum să se redreseze financiar cât timp în Consiliul de Administraţie sunt oameni ca Dana Galbeni, Claudiu Dumitrescu sau George Buruiană care permanent au fost preocupaţi să facă jocurile băieţilor deştepţi de la calea ferată, fie că aceştia se numesc Gruia Stoica sau Costel Comana.
    De câteva luni bune, în morişca rechinilor feroviari a intrat şi Vasile Secară, care împreună cu directorul de la CFR SA, Macarie Moldovan, au pus la dispoziţia lui Costel Comana peste 20 de rute foarte bănoase ale CFR Călători, deşi legea interzice acest lucru. Mai nou, Secară şi Moldovan au fost de acord să introducă un alt tren privat de mare viteză (Softronic) pe cea mai circulată rută din România, dar nimeni nu le face nimic. Moldovan îl are în spate pe fratele său, Radu Moldovan, care este preşedintele CJ Bistriţa Năsăud, iar Secară este omul susţinut şi garantat de ministrul Ioan Rus. Ca atare, pe ei nu îi interesează că cele două companii de stat au pierderi şi riscă să între în faliment. Atâta timp cât cei doi şi găştile din jurul lor au susţinerea unor lideri PSD îi doare în cot de calea ferată” … Rus, pe urmele lui Boagiu si Fenechiu Curtea de Conturi a României a constatat anul trecut că Ministerul Transporturilor condus de Anca Boagiu, Alexandru Nazare şi Ovidiu Silaghi a decontat, în 2011 şi 2012, către operatorii privaţi de transport persoane, subvenţii mult mai mari decât bugetul alocat, în timp ce numărul călătorilor a scăzut foarte mult, riscând astfel falimentul CFR Călători. Ulterior, şi foştii miniştrii liberali ai Transportuilor, Relu Fenechiu şi Ramona Mănescu, au continuat să facă jocurile operatorilor privaţi de transport persoane, iar acum sub mandatul lui Ioan Rus “băieţii deştepţi” continuă să facă legea pe calea ferată continuând opera de falimentare a CFR Călători”

  2. Cele trei structuri DIPI, DGA si DGAERI nu-si au locul si rolul cuvenit in cadrul MAI.Situatia existententei in MAI a celor trei structuri este echivalenta cu ceva de dinainte de 1989 dar mult mai ticalosita asta datorita faptului ca nu s-a reusit deparazitarea spalatiilor la crier din MAI a celor ce au fost scolarizati inainte de 1989 in institutii stalinist-leniniste. Cea mai mare parte a atributiilor DIPI se suprapun peste competentele SRI, DGA este o strut-o camila cu activitati ce se suprapun peste DNA si DGAERI este un ghiveci calugaresc conceput dupa reteta spalatilor la crier inainte de 1989, aceasta structura ar putea apartine MAE intr-o forma organizatorica si functionala adecvata realitatii existente in UE. Inexistenta unei STRATEGII NATIONALE A ORDINII si SIGURANTEI PUBLICE adecvate cerintelor obiective ale unei societati moderne permite perpetuarea mafiotizarii intregului sistem al MAI si implicit a intregului sistem social.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger