AcasăDezvaluiriRechinii din publicitate ataca Senatul. Cum vor samsarii de reclame sa modifice...

Rechinii din publicitate ataca Senatul. Cum vor samsarii de reclame sa modifice Legea Audiovizualului

„National” prezinta un document incredibil, redactat de International Advertising Association (IAA), care urmeaza sa ajunga la Senat si cu ajutorul caruia rechinii din publicitate spera sa dea din nou „verde” la evaziune fiscala!

Acestea sunt modificarile pe care vor sa le faca membrii IAA cu ajutorul senatorilor

Cu toate ca au elaborat strategii si au incercat sa stranga bani pentru deputati, dupa dezvaluirile facute de „National”, rechinii din publicitate au avut parte de un esec la Camera. Asa ca acum se pregatesc de o intalnire cu senatorii, sperand ca vor reusi sa modifice Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 25/2013, prin care statul incearca sa stopeze veniturile ilegale din publicitate. Reporterii nostri au intrat in posesia unui document incredibil, care demonstreaza fara niciun dubiu ca IAA vrea sa introduca din nou intermediarii in relatia dintre televiziuni si beneficiarii finali – practica ce genereaza costuri ascunse si ofera inetermediarilor posibilitatea de a face presiuni asupra radiodifuzorilor. Si, de asemenea, practica ce readuce la viata circuitul banilor negri in industrie.

Modificari majore

Conform documentului intrat in posesia „National”, IAA vrea sa faca „mici” modificari, adaugand la OUG nr. 25/2013 „cateva” propozitii. Esentiale! Redam, mai jos, cu litere ingrosate, modificarile pe care vor sa le faca membrii IAA cu ajutorul senatorilor: „Obiectul achizitionarii mentionate la aliniatul 1 va fi platit direct de catre beneficiarul final al publicitatii televizate radiodifuzorului sau, la alegerea beneficiarului final, prin intermediari in mod total transparent al preturilor aplicate de catre radiodifuzor, catre beneficiarul final al publicitatii televizate sau catre intermediarul mandatat de beneficiarul final. Orice rabat sau avantaj financiar, indiferent de natura acestuia, acordat de catre radiodufuzor, trebuie sa figureze pe factura emisa beneficiarului final al publicitatii televizate si transferat integral in mod transparent direct acestuia daca cumpararea se face prin intermediari (sau conform contractului dintre intermediari si beneficiarul final)”.

Anchetati de Parchetul General

Rechinii care vor sa schimbe legea au intrat in urma cu trei saptamani in vizorul procurorilor. Dupa cum „National” a dezvaluit, in premiera, reprezentantii unor agentii de publicitate si ai unor televiziuni au fost acuzati ca incearca sa falsifice mai multe contracte, antedatandu-le, pentru a scapa de efectele OUG 25/2013. Atunci, aceleasi personaje „transparente” au lansat si un apel dispreat, in incercarea de a strange rapid 40.000 de euro, bani care ar fi trebuit sa fie folositi la intalnirile cu deputatii.

author avatar
Narcis Voica
567 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger