AcasăOldRomanii alearga mult dupa produse autohtone

Romanii alearga mult dupa produse autohtone

Printre hipermarketurile care promoveaza produsele romanesti se numarar si Carrefour

Numerosi romani sunt dispusi sa faca un efort suplimentar, cum ar fi parcurgerea unei distante mai mari, pentru a cumpara produse romanesti dintr-un supermarket sau hipermarket.

Printre hipermarketurile care promoveaza produsele romanesti se numarar si Carrefour

Un studiu realizat de compania iSense Solutions arata ca originea romaneasca se numara printre cele mai importante criterii – alaturi de prospetime, gust si varietate – care ii determina pe consumatori sa aleaga un anumit supermarket sau hipermarket. Importanta criteriului „produs in Romania” difera in functie de aliment. Astfel, respondentii au ales ouale (56%), carnea (52%), legumele (52%), laptele (51%), fructele (48%), branza (48%), iaurtul (45%), pestele (32%) si conservele (39%). Dintre acestia, romanii peste 55 ani considera  intr-o proportie semnificativ mai mare ca foarte important este ca laptele si legumele sa fie de provenienta romaneasca, in timp ce persoanele cu varsta cuprinsa intre 35 si 44 de ani prefera carnea si iaurtul de origine autohtona. Potrivit studiului, romanii considera ca supermarketurile/hipermarketurile cu cea mai mare varietate de produse romanesti sunt Kaufland (58%), Carrefour Hipermarket (36%), Auchan (34%), Cora (16%) si Lidl (16%). Asadar, provenienta romaneasca a produselor este suficient de importanta pentru consumatori incat acestia sa parcurga o distanta mai mare fata de casa pentru a-si face cumparaturile. Totusi, studiul arata ca 44% dintre romani nu ar renunta la supermarketul/hipermarketul preferat daca ar sti ca acesta vinde produse romanesti intr-o proportie foarte mica.

author avatar
Arpad Dobre
156 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger