AcasăNewsNou telefon pentru reclamatii la Protectia Consumatorului

Nou telefon pentru reclamatii la Protectia Consumatorului

Autoritatea pentru Protectia Consumatorului va putea fi sesizata la un nou numar, din 6 ianuarie, iar operatorii economici au obligatia sa afiseze o serie de informatii referitoare la protectia consumatorilor.

Placheta ANPC trebuie afisata de catre toti operatorii economici

ANPC poate fi sesizata in prezent la numarul 0800 080 999, iar de la data de 6 ianuarie 2013, inspectorii institutiei vor prelua sesizarile si reclamatile la noul telefonul al consumatorului, Infocons – 021/9551. Numarul este apelabil din orice retea de telefonie fixa sau mobila si are un tarif normal in reteaua Romtelecom. Consumatorii pot obtine la acest numar de telefon informatii despre modul in care pot depune o reclamatie sau sesizare. Conform unor noi reglementari ce vor intra in vigoare din 6 ianuarie 2013, operatorii economici au obligatia sa afiseze o placheta care sa contina urmatoarele informatii:

–         Telefonul Consumatorilor Infocons – 021/9551,

–         adresa si numerele de telefon/fax si adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protectia consumatorilor si comisariatelor judetene pentru protectia consumatorilor, in a caror raza teritoriala se afla operatorul economic,

–         adresa site-ului ANPC (www.anpc.gov.ro).

Placheta si adresele comisariatelor teritoriale ANPC pot fi descarcate gratuit de catre reprezentantii firmelor de pe site-ul institutiei.

author avatar
Arpad Dobre
8.240 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger