Aleksandras Cesnavicius, seful Pro TV, a facut cateva precizari despre strategia postului si planurile acestuia. Concluzia este ca ne va cam pagubi de blockbustere.
Cesnavicius a declarat ca Pro TV se va concentra mai mult pe productie locala decat pe filme, in incercarea gasirii unui echilibru intre productiile externalizate si cele in house, dar a vorbit si despre „experimentele” cu noile productii. „ Am avut multe filme in programe in trecut. Filmele sunt bune pentru promovare, oamenilor le plac, sunt foarte instabile si sunt folosite si de competitori, dar nu este un bun motiv de diferentiere. Avem o directie diferita. Ce-i face pe oameni sa vorbeasca despre noi? Ei vorbesc de productii precum Vocea Romaniei. Exista o directie clara pe care o avem, ca aceasta companie trebuie sa aiba continut local. E nevoie de continut local, de o echipa locala. Din pacate, serialele americane nu functioneaza pe aceasta piata si nu ofera prea multe solutii. Am inceput sa facem proiecte tot mai mari. Echipele din spatele show-urilor sunt foarte importante. Echipele internationale, oricat ar fi de mari, au cunostinte limitate. E clar ca directia acestei companii trebuie sa fie locala. Vom continua sa fim o statie locala”, a mai spus seful ProTV.