AcasăRecomandariAntena 1 incepe sa arate a Pro TV

Antena 1 incepe sa arate a Pro TV

Dintre achizitiile facute de Antena 1 de la trustul rival, Mona Segall si echipa sa au intrat cu dreptul in productie. “Poftiti pe la noi” a facut audiente foarte bune, mai ales emisiunea de martea trecuta.

Mana Monei Segall se face simtita peste varful de lance al statiilor INTACT

In timp ce debutul, de luni, al noii emisiuni cu nea Marin a asezat Antena 1 pe primul loc pe segmentul comercial (18 – 49 ani) si cel urban, dar nu si pe cel national, unde a s-a situat sub Pro TV, cea de a doua parte, de marti, 22 iulie, a rectificat eroarea, daca imi este ingaduit sa spun asa…

Segall, nea Marin si vedetele, premiul intai, cu coronita

Drept pentru care, a doua emisiune a devenit lider de audienta pe toate segmentele: national, urban si comercial. Astfel, pe segmental national, 1.477.000 de telespectatori au urmarit aventurile  de la pensiunea luata in manageriat de nea Marin, ceea ce a fost de ajuns ca sa ia prima pozitie, clar peste ProTV.

Pe segmentul urban, delimitarea Antenei 1 a fost si acum foarte clara: 845.000 de telespectatori la 660.000 (ProTV). De retinut, aici si  Kanal D s-a apropiat amenintator de televiziunea inventata de Adrian Sarbu, cu o medie  de 600.000 de telespectatori.

De aici vin banii

La comercial, segmentul cel mai important pentru plasatorii de advertising, si segmentul pe care Pro l-a dominat ani in sir, Antena 1 face saltul si ia acelasi loc, cu 502.000 de privitori la numai 391.000 pentru ProTV. Deci doua seri la rand ProTV a fost batut, cum se spune, pe teren propriu, ceea ce face infrangerea mult mai usturatoare. Ca sa nu mai vorbim ca rezultatele obtinute in acest segment aduc grosul banilor intr-o televiziune comerciala.

author avatar
Catalin Dumitrescu
1.019 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger