Dintre achizitiile facute de Antena 1 de la trustul rival, Mona Segall si echipa sa au intrat cu dreptul in productie. “Poftiti pe la noi” a facut audiente foarte bune, mai ales emisiunea de martea trecuta.
In timp ce debutul, de luni, al noii emisiuni cu nea Marin a asezat Antena 1 pe primul loc pe segmentul comercial (18 – 49 ani) si cel urban, dar nu si pe cel national, unde a s-a situat sub Pro TV, cea de a doua parte, de marti, 22 iulie, a rectificat eroarea, daca imi este ingaduit sa spun asa…
Segall, nea Marin si vedetele, premiul intai, cu coronita
Drept pentru care, a doua emisiune a devenit lider de audienta pe toate segmentele: national, urban si comercial. Astfel, pe segmental national, 1.477.000 de telespectatori au urmarit aventurile de la pensiunea luata in manageriat de nea Marin, ceea ce a fost de ajuns ca sa ia prima pozitie, clar peste ProTV.
Pe segmentul urban, delimitarea Antenei 1 a fost si acum foarte clara: 845.000 de telespectatori la 660.000 (ProTV). De retinut, aici si Kanal D s-a apropiat amenintator de televiziunea inventata de Adrian Sarbu, cu o medie de 600.000 de telespectatori.
De aici vin banii
La comercial, segmentul cel mai important pentru plasatorii de advertising, si segmentul pe care Pro l-a dominat ani in sir, Antena 1 face saltul si ia acelasi loc, cu 502.000 de privitori la numai 391.000 pentru ProTV. Deci doua seri la rand ProTV a fost batut, cum se spune, pe teren propriu, ceea ce face infrangerea mult mai usturatoare. Ca sa nu mai vorbim ca rezultatele obtinute in acest segment aduc grosul banilor intr-o televiziune comerciala.