AcasăDigital Star a lansat emisiunea online Digital Insights

Digital Star a lansat emisiunea online Digital Insights

Agentie Digital Star a castigat numai anul acesta 6 premii la Effie Romania, IAB MIXX Awards si Mobile Awards Romania

Digital Star a lansat emisiunea online Digital Insights, in cadrul careia isi propune sa adune parerile oamenilor din industrie, reprezentanti ai agentiilor, dar si ai brandurilor, pe marginea unor subiecte care vizeaza industria de publicitate si domeniile conexe.

Agentie Digital Star a castigat numai anul acesta 6 premii la Effie Romania, IAB MIXX Awards si Mobile Awards Romania

Primul episod al emisiunii “Ce nu ar trebui sa lipseasca din brief-ul unui client” a fost lansat pe 23 iunie, “Digitalul a schimbat ireversibil modul in care gandim campaniile de comunicare”, cel de-al doilea episod, a fost lansat pe 30 iunie, cel de-al treilea episod, “Ce nu inteleg brandurile despre campaniile online” a fost publicat pe 7 iulie, iar cel mai recent episod a fost lansat pe 14 iulie – “Ideile creative pot ajuta un brand sa-si atinga obiectivele de business?“.

Impartita in episoade de aproximativ doua minute, obiectivul emisiunii este sa provoace conversatii echilibrate intre agentii si reprezentantii brandurilor, care sa genereze learning-uri clare si concise cu privire la industria publicitatii. Emisiunea are menirea de a incuraja dialogul si schimbul de roluri, oferind o perspectiva clara asupra unui brief de campanie, indiferent de pozitia din care este abordat. In acest sens, Digital Insights a fost gandita ca un produs care se adreseaza unui public mai larg, fiind creata si lansata intr-un format dedicat mediului online – usor de urmarit si impartasit.

Pentru conceperea emisiunii, Digital Star a exploatat competentele in comunicare demonstrate in patru ani de existenta. Numai pe parcursul lui 2014, creativitatea agentiei a fost recunoscuta in cadrul competitiilor Mobile Awards Romania, IAB Mixx Awards, Effie Romania. Proiectul “Samsung Manifest pentru creativitate”, realizat de Digital Star si Starcom MediaVest, a fost premiat in cadrul Mobile Awards Romania la categoria Special Projects, in cadrul Effie Romania la categoria Best Brand/Product Launch si in cadrul IAB Mixx Awards la categoria Best Brand/Product Launch. In cadrul aceleiasi competitii agentia Digital Star a mai fost premiata pentru proiectele “The Indygen vlog Show” – categoria Branded Content, blogging Campaigns & PR Campaigns si “Billa Social Catalogue” – categoria Best Social Media Apps, campania din urma primind si distinctia “Best Digital MIXX Campaign”.

“Suntem o agentie care gaseste solutii de digital pentru diversele probleme de business ale clientilor nostri. Daca vii la noi si ne ceri sa-si facem un website te vom intreba in primul rand care este problema pe care incerci sa o rezolvi prin crearea acestui website. Noi gasim solutia cea mai potrivita, nu doar oferim un serviciu. Astfel s-a nascut si ideea emisiunii ‘Digital Insights’: in timp ce discutam cu colegii despre ce facem noi zi de zi. Cred ca agentiile si clientii pot face proiecte bune impreuna atunci cand comunica cat mai clar ideile si obiectivele de business. Prin intermediul emisiunii, Digital Star isi propune sa incurajeze acest dialog intre agentii si clienti”, a declarat Laurentiu Dumitrescu (Managing Partner, Digital Star).

 

author avatar
Tudor Borcea
174 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger