AcasăTHE PRACTICE este noua agentie de PR a McDonald’s Romania

THE PRACTICE este noua agentie de PR a McDonald’s Romania

THE PRACTICE face face parte din Leo Burnett Group Romania si este partenerul local al MSLGROUP, una dintre cele mai importante retele globale de relatii publice.

THE PRACTICE este noua agentie de relatii publice a companiei McDonald’s Romania, in urma unui proces de selectie complex, la care au participat alte 3 agentii. Licitatia a avut loc in perioada mai-iunie 2014, iar agentia THE PRACTICE va gestiona comunicarea interna si externa a McDonald’s Romania incepand cu 1 august 2014.

THE PRACTICE face face parte din Leo Burnett Group Romania si este partenerul local al MSLGROUP, una dintre cele mai importante retele globale de relatii publice.

In cadrul parteneriatului agreat pe o perioada de 2 ani, agentia va oferi: servicii integrate de consultanta in comunicarea corporatista si in comunicarea de produs; consultanta in situatii de criza; gestionarea relatiei cu presa; organizarea tuturor evenimentelor interne si externe ale companiei, sprijin pentru comunicarea in restaurantele McDonald’s; consultanta si sprijin in implementarea actiunilor si programelor de responsabilitate sociala ale McDonald’s Romania.

“Pentru McDonald’s parteneriatele sunt importante. Ne alegem cu atentie partenerii cu care colaboram si lucram foarte aproape impreuna pentru a indeplini mereu cele mai exigente standarde de calitate. McDonald’s este un investitor important, cu activitati diverse in zona de comunicare si un brand cu o strategie pe termen lung atat in comunicarea interna, cat si in cea externa”, a declarat Daniel Boaje, Director General al McDonald’s Romania.

“Procesul de selectie organizat de McDonald’s a urmarit gasirea unui partener strategic pentru activitatile de comunicare din Romania, care sa contribuie in mod semnificativ la vizibilitea proiectelor companiei. Insa dincolo de companii, lucram cu oameni, iar la The Practice am gasit o echipa de profesionisti pe care am simtit ca ne putem baza”, a declarat Alexandra Olaru, director de comunicare si resurse umane al McDonald’s Romania.

“Intreaga echipa a lucrat cu mult entuziasm pentru acest pitch. Complexitatea si varietatea temelor ne-au determinat sa implicam cat mai multi specialisti ai THE PRACTICE in acest proces. De prisos sa spunem cat de mare a fost bucuria cand am aflat ca noi am fost declarati agentia castigatoare. Suntem onorati ca vom lucra pentru unul dintre cele mai renumite branduri globale si credem ca acest parteneriat este o noua oportunitate sa demonstram creativitatea si eficienta care ne caracterizeaza. Suntem convinsi ca, alaturi de McDonald’s Romania, vom pune bazele unei colaborari de succes”, au declarat Monica Jitariuc si Oana Bulexa, Co-managing directors THE PRACTICE.

McDonald’s este cea mai importanta companie din domeniul restaurantelor cu servire rapida, care a deschis primul restaurant in Romania in anul 1995. In prezent compania detine 67 de restaurante in 21 de orase si primeste zilnic peste 150,000 de clienti. McDonald’s are peste 4,000 de angajati in Romania. Investitia McDonald’s in Romania depaseste 600 de milioane de lei.

 

 

author avatar
National
287 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger