Acasă”Strategia” Pro TV: telenovele la tot cartierul

”Strategia” Pro TV: telenovele la tot cartierul

Acasa TV lanseaza o noua strategie concentrata pe productii latino-americane de calitate, consolidandu-si astfel pozitionarea traditionala ca post TV de nisa, dedicat publicului feminin, se arata intr-un comunicat Pro TV.

”Consideram ca este esential sa ne concentram investitiile in achizitia de productii latino-americane de succes, prin care sa le redam romancelor apetitul pentru telenovele autentice, cu povesti captivante. Acasa TV inseamna productii de calitate pentru targetul feminin si aici se va concentra toata atentia noastra”, a declarat Lucia Antal, PR & Marketing Director PRO TV. In noua grila  se regasesc productii precum „Sot de inchiriat” (Marido en alquiler) si „Chemarea inimii” (Dama y obrero) de la Telemundo, „Pentru ca te iubesc” (De que te quiero, te quiero) si „Spune-mi ca esti a mea” (Lo que la vida me robo) de la Televisa.

author avatar
Tudor Borcea
181 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger