AcasăSPORTRomanii, „ultrasi” de Facebook

Romanii, „ultrasi” de Facebook

Microbistii romani, cei mai activi in social media

Un studiu recent comandat de Master Card arata ca unu din doi suporteri romani posteaza pe social media in timpul vizionarii meciurilor de fotbal televizate. Cercetarea a fost efectuata la nivel european si ea si-a propus sa contureze tendintele de comportament ale microbistilor.

Microbistii romani, cei mai activi in social media

Astfel, romanii sunt lideri europeni in ceea ce priveste urmarirea pe social media a paginilor de stiri cu continut sportiv. De asemenea, 73% dintre fanii romani si-ar dori sa beneficieze de Wi-Fi pe stadioane, in timp ce 81% dintre ei cred ca fotbalistii ar trebui sa fie prezenti in social media.

Studiul „Social Fanalytics” mentioneaza ca Lionel Messi si Barcelona sunt jucatorul, respectiv echipa cel mai des mentionate de suporterii romani, de la infiintarea Ligii Campionilor. „Barcelona este echipa cel mai des mentionata in istoria Ligii, pe toate canalele de social media. Chelsea si Arsenal completeaza podiumul, devansand-o pe Real Madrid, una dintre finalistele actualei editii. Steaua Bucuresti s-a clasat pe a 10-a pozitie, depasind mai multe cluburi, inclusiv pe Atletico, cealalta finalista de la Milano!”, se arata in sondaj.

Facebook (63%) este cel mai popular canal de social media printre suporterii fotbalului, mai ales in randul celor cu varste intre 45 si 54 ani. Italia este lider la acest capitol, cu 81% dintre microbisti preferand aceasta platforma de socializare, urmata de Romania (78%) si Portugalia (77%).

author avatar
Laurentiu Teodorescu
96 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger