Potrivit sondajului anual Holiday Top Toys, efectuat la comanda Federatiei Nationale a Retailerilor din Statele Unite, dupa 11 ani in care a detinut suprematia in privinta vanzarilor de Craciun, faimoasa papusa a celor de la Mattel a fost detronata.
Acum, parintii se bazeaza pe eroinele principale ale superproductiei animate „Frozen” pentru a aduce copiilor un zambet pe fetele lor in dimineata de Craciun. Aproximativ unul din cinci clienti ai magazinelor de jucarii solicita papusile Elsa si Anna din „Frozen” („Regatul de gheata”), un film de animatie 3D, care s-a bucurat de un succes teribil, cu incasari de 1,2 miliarde de dolari in primul an de la lansare. Altfel, 16,8% dintre parintii intervievati au afirmat ca fetitele lor raman fidelele papusilor Barbie, topul fiind completat cu papusile Monster High (5,2%). In privinta preferintelor baietilor, lucrurile nu s-au schimbat. Pe primul loc raman jocurile LEGO (14,2%), urmate de masini sau camioane (8,1%) si de figurinele din „Testoasele Ninja”